środa, 24 sierpnia 2016

Stajnia u Bohuna #2

Witam was już w drugim moim poście! Jest on oczywiście z jazdy w stajni u Bohuna.
Zapraszam do czytania!

Nie mogłam się bardzo, bardzo, ale to BARDZO, doczekać następnego dnia kiedy będę mogła jechać w teren. Doczekałam się oczywiście xDD tyle, że nie mogłam zasnąć :[ Przyjechaliśmy troszkę przed czasem xDDD Jaki jest tego plus? To, że było dużo toczków i wybrałam ten z poprzedniej jazdy. Szczerze mówiąc wolę nosić swój toczek który jest dosłownie idealny. Niestety z tej jazdy nie mam żadnych zdjęć więc napiszę od razu o drugim wyjeździe w teren. Ten pierwszy był do lasu z galopem a ten o którym napisze - z lasem i plażą bez galopu.

Jechałam na Whisky. Bardzo fajny koń :3 Mam takie sesje i mam zamiar je wam przedstawić x3
Fajne? xD Od razu mówię, że wykonywał je mój dziadek.
+ ZAJAWKA SESJI
Do zobaczenia! Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz